گذاشتن رمز عبور روی یک مسیر از سایت در سی پنل پرینت

  • 18

حتماً در مواردی به این فکر کرده اید که چقدر خوب میشد اگر می توانستم امکان دسترسی به پوشه خاصی از سایتم را فقط برای خودم و برخی دوستانم قرار دهم؟ این کار در سی پنل به سادگی امکان پذیر است. به این ترتیب که با طی کردن مراحل آموزش که در ادامه آمده است ، می توانید ترتیبی دهید تا هنگام ورود به مسیری خاص از سایت شما ، از کاربر ، نام کاربری و رمز عبور درخواست شود.

 

برای انجام این کار ، پس از ورود به سی پنل ، مانند عکس در بخش Security روی Password Protect Directories کلیک کنید.

1

در پنجره ای که باز می شود ، مسیر مورد نظر را انتخاب کنید.

2

در صفحه جدید ، فهرستی از پوشه های موجود در هاست شما نمایش داده می شود که می بایست روی پوشه مورد نظر کلیک کنید. پوشه ای که در این مرحله انتخاب می کنید ، پوشه ای است که در انتها روی آن رمزنگاری انجام خواهد شد.

3

در صفحه جدید در بخش Security Settings مانند تصویر روی گزینه Password protect this directory کلیک کرده و همچنین در کادر Name the protected directory نامی دلخواه برای پوشه خود انتخاب کنید. این نام هنگام ورود کاربر به آدرس مورد نظر در پنجره مرورگر نمایش داده می شود.در انتها روی Save کلیک کنید.

4

اکنون هیچ کس امکان دسترسی به پوشه ما را ندارد. حال می بایست کاربرانی رو در سیستم تعریف کنیم و به آنها اجازه دسترسی دهیم.
به این منظور در همان صفحه در بخش Create User می توانید کاربر تعریف کنید.

5

  • Username نام کاربری مورد دلخواه شما
  • Password رمز عبور کاربر

در پایان روی add/modify authorized user کلیک کنید.

اکنون کاربری که ساختیم ، می تواند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود ، وارد پوشه ما بشود و به غیر از وی ، هیچ کاربری امکان ورود به پوشه مذکور را نخواهد داشت.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت